Ihanaa postia tullut tänään aivan hirvittävä määrä.

Tässä postauksessa siis seuraavien kanssa vaihdetut kortit:
Sandy, Tatsi, Manssu, Ingridha, MrsVsop ja Tiina. Kiitos teille ihanille naisille upeista korteista, taas tuli taidetta kotiin :D

Sandyn kanssa vaihdettiin kaksi korttia aiheena Oriental, ensin Sandyn kortit ja sitten minun:
370548.jpg
370549.jpg
Näitä papereita tilasin lisää Hiekkaoliivista mitä on tässä pohjana, samat paperit löytyy myös minun ja Sandyn nukkekotien seinistä.

*************************************************************
Tatsi oli tehnyt mulle ihanan ATCeen aiheena musiikki ja se on tosi henk koht, koska kävimme katsomassa tuon esityksen, joka oli niiiiiin mahtava, ettei sanat riitä. Mulla on vielä tekemättä Tatsille tästä vaihtari, laitan tämän kuitenkin esille.
370562.jpg
*******************************************************************
MrsVsop:n kanssa vaihdettiin majakkakortit sain tosi hienon kortin, se on  ensimmäinen ATC-majakkani. Ensin on MrsVsop:n ja sitten minun kortti.
370573.jpg370576.jpg
Jännä, että ollaan molemmat laitettu kaksi majakkaa. Ollaan molemmat myös majakkahulluja :D joten majakoitahan ei voi koskaan olla liikaa.
***********************************************************************
Tämän  upean kortin sain Manssulta, vaihdoimme kenkäkortit, omani olenkin  esitellyt aiemmin (pinkit kengät).
370586.jpg
***************************************************************************
Ingridhan kanssa vaihdettiin kortit aiheena Rakkaus ja tässä hänen ihana kortinsa ensin ja sitten minun.
370591.jpg370594.jpg
*********************************************************************
EIKÄ NÄMÄ VIELÄ LOPU :D
Tässä tuleekin vielä vino pino kortteja, jotka vaihdoimme Tiinan kanssa.
Ensin Tiinan upeat  musta/kulta kortit ja sitten minun
E
370604.jpg370607.jpg370609.jpg

Sitten seuraava aihe Vintage ja taas tulee ensin Tiinan ja sitten minun.

370610.jpg
370611.jpg370614.jpg
Tuo tausta minun korteissani vähän hämää, kortit näyttävät vinoilta.

Sitten aiheena Meri seuraavaksi, tämä sinänsä helppo aihe tuotti hieman tuskaa minulle.
Tiinan ja minun kortit:
370615.jpg
370617.jpg
370618.jpg
Vielä viimeiseksi korttimme aiheesta lapsi/lapset
Tässä Tiinan ja perässä taas minun :)
370624.jpg
370631.jpg
370633.jpg
Siinäpä niitä:D