TIESIN..että hyvää kannattaa odottaa...aivan ihana lähetys taas kerran.


1471857.jpg
Upea kortti, tuo pollliisi on tosi mahtava ja tekstit mukavasti kirjoitettu.

Sisällä on Masennustesti.
No pakkohan se on tähän laittaa.

1. Onk paha miäl?  ..........O.
2. Eik mikkä huvit?......Ei.
3. Väsyttäk?....Nimpaljessuksest.
4. Tulek uni?.....Ei millä.
5. Paruttak? .....Valla.
6. Nauruttak?...Mikkä?
7. Ark kaattu pääl?...Ko sein?
8. On vaikkia? ....Voi voi senttä.
9.Misä unelma ova?...Hevom perse.
(Ote Heli Laaksosen runosta)

1471860.jpg

Ihania kuvia...
1471862.jpg

Ihania taustoja...joo..o  hoen taas ihana sanaa kun ei muutakaan voi.

KIITOS IHANA SATCYNI, olet kyllä onnistunut oikein hyvin ilahduttamaan minua joka kerta. No pian paljastuu kuka olet...pienoinen aavistus mulla heräsi, kuka saattaisit olla, mutta voihan se mennä ihan metsäänkin se aavistus. Toinen aavistus on myös...mutta jos se on hän, siinä on tehty jonkinmoisia kiemuroita. JOS olen jälkimmäisessä oikeassa, se johtuu varmaan siitä, että olen aika hyvä "salapoliisi"..no mut oottelen kärsivällisesti ,kuka on syyllinen näihin ihanuuksiin.

************
Hain polkupyöräni ja polkaisin sen tietty kotio, mun tuurilla alkoi satamaan, joten enpä tehnyt sitten ylimääräistä lenkkiä. Harmillinen puoli on se, että käteni puutuvat äkkiä ja hartiat jännittyvät. Täytyypä siirrellä vähän ohjaustankoa tai jotain...maksoikin vähemmän kuin sanoivat eli "vain" 92 euroa. 50 oli huollon osuutta ja loput uusien renkaiden hinta.