Vaihdoin pari korttia WONDERKIDIN kanssa, sain upeat  OOPS ! PinUp tyttökorttia kaksi kappaletta, kolmatta samaa sarjaa olevaa korttia voitte ihailla Hiekkaoliivissa.
262575.jpg
Nämä alla olevat kortit minä lähetin. Nämä ovat nimeltään Valse, molemmissa on Vintagekuvat joissa on Valssin nuotit ja vähän timangeja yms.
262580.jpg

Olipa tullut huono kuva, otin pikaisesti ennen lähettämistä. Mutta Wonderkidin blogissa on varmastikin parempi kuva, sitten kun hän ehtii ne sinne laittaa.

Pitäisi ehtiä tehdä Hiekkaoliivin seuraavaan vaihtoon (huomenna vika ilm.päivä Sandyn mailiin, muistaakseni) kaksi korttia aiheista Hymy ja Black and White.
Onneksi ATC-korttien teossa ei käsi väsy niin paljon kuin 3D korttien teossa, kun ei välttämättä tarvitse leikata juuri mitään (paitsi korttipohja ja niitäkin minulla on valmiina).

Sain tänään kortisoonipiikin olkapäähän ja olen lepuuttanut sitä tämän päivän (siis olkapäätä en kortisoonipiikkiä) ja loppuviikko on sl:aa. Ostin yhden ulkomaisen lehden, mitä en muistaakseni ole ennen ostanut ..nyt ei muistu mieleen, mutta jotain &craft se oli kuitenkin (sairaan kallis 9.70) mutta piti saada edes lukea, jos ei saa mitään tehdä. Kuvat mä siitä katselen :) kun ymmärrän lauseen sieltä ja toisen täältä.
Nyt täytyy ajatuksissaan suunnitella kortteja, pitäis kyllä kirjoittaa ylös kun tulee jotain tosi järisyttävää mieleen.

Mulle soitettiin viime viikolla ja pyydettiin sellaiseen tutkimusryhmään ja se olisi huomenna. Ilmoitan nyt näin julkisesti, etä aion mennä sinne, vaikka olenkin sairaslomalla, mulla on vaan käsi kipeä ei pää ja puhumaan pystyn ja näyttää tää vasurikirjoituskin sujuvan. Ei tule niin paljon virheitä kun pitää hitaammin naputella.

Harmittaa kun Latinos jäi väliin, Tatsi tuolla hehkutteli jotain, että "molen naatti" :D hänen oltuaan tänään Latinostunnilla, meillä töissä.