Hainpa töiden jälkeen kiireen vilkkaa viimeisiä Presenton pisaraenkelitarvikkeita. Kiitos Tatsille kun vinkkas, että siellä on paketissa 10 enkelin tarvikkeet. Olin mä niitä siellä katsellut ja ihaillut valmiita enkeleitä roikkumassa, mielessäkin kävi että jospa tekis. Luulin että niihin tarvitaan hirveesti aikaa ja jotain pihtejä sun muuta, mutta näähän olikin nopeita kasata. Tein silleen hassusti, että en laittanut tuoha nauhan molempia päitä pään läpi vain vaan toisen, mut ei se mua haittaa. Ei mennyt eka kerralla sovinnolla molemmat päät läpi joten päätin tehdä noin. Nyt on 20 enkeliä valmiina.

Kuvassa on myös Marikan (anna hyvän kiertää) lähettämät ihanat virkatut sydämet ja enkeli. KIITOS!
Mulla on melkein lähtövalmiina mun anna hyvän kiertää tekeleet, täytyis vaan saada kuoreen ja postiin...
278665.jpg
Näitä täytyy hankkia lisää ja tehdä ensi jouluksi ja voihan näitä muutenkin olla esillä kuin jouluna.