Eilen olin ihan hermona kun poika vaan pihisi puhelimessa, tänään laittoikin aamuyöstä viestiä (varmaan salaa peiton alla) että ei kannata soitella kun ei hän pysty puhumaan.
Äsken sain kuvaviestin "Yo Mother" poikasi pestynä ja syötettynä. Oli niin siistin näköinen ja normaalin näköinen vaikka nenästä pienet letkut menivät. Tuli parempi mieli kun sai edes kuvan ja tekstiä..no oli siinä laiha aamiainenkin kuvattu ja joku pillipullo mihin pitää puhallella..??!!

Tähän väliin viime viikon reissusta kuvakollaasi:
545709.jpg

Mä olen siivonnut täällä kotona, en vaan meinaa saada juuri mitään aikaiseksi, monta tuntia olen siirrellyt tavaroita huoneesta toiseen...
Sain kyllä siivottua ja pestyä ukon tytön huoneen ja ikkunat, sekä ripustettua uudet verhot sinne. Verhot on miunmaun mukkaan toivottavasti kelpaavat neitokaiselle, tykkää sinisestä joten luulen että kelpaavat.

Tekis mieli alkaa tekemään S-kortteja, Tiinan vaihdosta puuttuu muutama....mutta kait mä ekana siivoon. Mullahan on aikaa kun menen vasta vapun jälkeen töihin. Kauppaankin pitäis mennä ja laittamaan postilaatikkoon tuo deco Kirsi-Marjalle. KooÄmmän kans vaihdettavat kortitkin pitäis tehdä, mutta haluan nuo kaikki ATCeet tehdä ihan rauhassa että tulee sellaisia kuin olen aatellut. Hätäisesti ei tuu mitään muuta kuin...no enpä sanokkaan.
Toinen kuvakollaasi:
545710.jpg

Sain Tatsilta aivan upean läksiäislahjan (ei muuten kieltänyt siitä kertomasta täällä):
Mazebook IHANA, tehty just mulle, arvostan sitä tosi paljon..kuvankin saatatte nähdä kunhan ehdin kuvaamaan. Sitten se oli menny ostamaan mulle Ääriviivatussit, vitsi niitä mä olen halunnut pitkään, nyt saa ääiriviivoihin ihan uusia ulottuvuuksia. KIITOS YSTÄVÄISENI.

AI että minkä läksiäislahjan...no mulla alkaa uusi duuni 1.6.2007 tavallaan samaa taloo mut kuitenkin eri.. Muutan niinkin kauas Tatsista kuin n.300-400metriä pihan perälle rannan suuntaan toiseen rakennukseen. Silti haikeaa kun hyvä työporukka "hajoaa", mutta ehditäänhän me ruokatunneilla nähdä ja käydä lorvimassa toistemme työpisteissä. Jännää ja kivaa alkaa opettelemaan ihan uusia juttuja, yksi työ on ihan samaa mitä olen tehnyt. Kaikki systeemit ja järjestelmät onneksi säilyy, ettei ihan alusta tartte lähteä.
Sain siis vähän etuajassa tuon lahjan...ihan siksi kun olin pyytämässä että veli lähtee Hartikaiseen hakemaan noita tusseja, mist mää tiesin, et joku oli menny törsäämään ....Mä olen tässä testaillut niitä, että kohta mulla ei ole yhtään kullanvärisiä ääriviivatarroja ;) hopeisiin en ole vielä kokeillut.

Mutta nyt mun on pakko mennä jatkamaan, jotta saan tämän kämpän johonkin kuntoon vielä tänään.