Perjantaina tulivat nämä IHANUUDET minulle tästä Hiekkaoliivin Fantasia vaihdosta:
756888.jpg
Marian A-angel kortti, Vasilisan "Water Dragon" ja Callen kortti.

Huomaattekos- kortit on skannattu :) mulla on ihka uusi skanneri-kopiokone-tulostin. Kiva vekotin.

Tässä mun tekemät kortit vaihtoon, ei ole kyllä hajuakaan keille ovat menneet.
757240.jpg757244.jpg
Fantasia 1                                    Fantasia 2
757253.jpg
Fantasia 2 (kiemurat ovat vihreitä lasihelmikuulia)

*******************************************
Ostin Tiimarista 70% alesta isohkon valokuva-albumin (norm. 9.90e ja alessa 2.90e) johon mahtuu 300 valokuvaa.
Laitoin siihen tänään melkein kaikki ATC-korttini, eli kaksi kun menee vierekkäin siihen mahtuu 600 ATC-korttia, kirjoitustilaan kirjoitin kortintekijän ja aiheen. Tähän säilytystapaan olen nyt tyytyväinen, kortit ovat kauniissa albumissa, josta niitä on kiva katsella (mähän en tykännyt edelleenkään niistä 9kpl atc-muovitaskuista ;)
Mun mielestä ne ovat nyt arvoisessaan paikassa - ovathan ne pieniä taideteoksia jok`ikinen, niitä onkin kertynyt jo reilut 200.

757303.jpg
757306.jpg
Eikös ole näpsäkkä?
Laitoin jokaisen kortin taakse pienen teipinpalan, etteivät pääse kovin helposti liikkumaan sivuja käännettäessä. Teippi on sitä "maidonvalkeaa" mikä irtoaa helposti, joten ei pilaa takaosaa.