....enää 3 päivää töitä ja sitten 4 viikkoa lomaa. Tähän asti on tuntunut siltä, ettei sen niin väliä, vaikkei loma vielä alkaisikaan. Uusi työ ja se että ukko piti jo lomansa piti huolen siitä, etten niin kauheesti odottanut loman alkamista. MUTTA, tänään kun istuttiin M:n kanssa aamukahvilla työpaikan pihalla, talon päädyssä ja aurinko lämmitti mukavasti, iski yhtäkkiä lomafiilis. Ruokatunnilla kävin tepastelemassa pihalla nauttimassa auringonpaisteesta ja iltapäivän kahvitauolla istuskelin yksikseni pihalla ja haistelin ilmaa ja mietin, että pitäiskös kävellä rantaan katsomaan merta. Huomenna voisi mennä rantaan syömään eväät ja katselemaan veneitä. Tänään olinkin töissä ihan yksin, muut olivat varmaan työmatkoilla, olin välillä kuulevinani, että joku tuli, mutta kun menin katsomaan ei ketään- kummituksiako?? Vanha talo, joka on ollut hevostallina ja saunanakin ja ties missä muussa käytössä, niin voihan siellä kummitella. Onneksi olen takaoven vieressä, josta pääsen äkkiä pakoon..

Lomafiiliksestä mun piti kirjoittaa..mut ehkä sit toisella kertaa kun ajatus katosi tuossa höpistessä

Ei mun pitänyt alkaa höpisemään vaan esitellä mitä ihanaa posti taas toi KIITOS TARU :)
708317.jpg
Ihania kuvia ja tageja, joita mulla ei ole ollutkaan yhtään ja talon kuva tuli tarpeeseen kun pitäis tädille tehdä "Onnea uuteen kotiin" kortti. Ihania keijukiiltokuvia ja ääriviivakukkia ja peikkoja yms.yms. Noiden innoittamana siivoilin tätä pöytää ja lajittelin saamiani ja ostamiani kuvia ja papereita muovitaskuihin. En nimittäin meinaa koskaan löytää sitä mitä haluan...

Sain myös tehtyä Arjan kanssa sovitun vaihdon kortit, määräpäivä on 15.7 mutta tykkään tehdä kortit niin, ettei jää viime tippaan. En tykkää myöhästelystä yleensä, enkä näissä sovituissa lähetyksissä, vaikka on mullakin saattanut joku olla myöhässä, mutta siitä olen sitten ilmoittanut ja sopinut sen kanssa joka on ollut vastaanottajana.

Seuraavaksi Tiinan Vintage-vaihtokorttien kimppuun, tosin ei tänään. Luulen, että teen vielä pari korttia uusiksi noista, jotka Arjalle on menossa, kahteen en ole tyytyväinen.

SAY 2 loppuu minun osaltani huomenna ja TODELLA TOIVON, että ne jotka ovat hoitaneet heikosti homman eivät osallistu kolmoseen ja miettivät, että olisiko ollut suuri vaiva hoitaa homma kunnialla loppuun.
Mieluusti kyllä lähetyksiä on vastaanotettu, mutta ei itse vaivauduttu ilahduttamaan muita, mikä oli SAYn tarkoitus.
NO minä ja moni muu ei voida kuin ihmetellä tälläistä toimintaa.