Lähdin, vaikka satoi Vehmaalle Heta&Sammakkoon, poltteli tuo pieni rosa Words &Tags peltisalkku.
Muutahan mun ei tietenkääm taas pitänyt ostaakaan, mutta uusi leimasinkin oli pakko saada, ajatellen että sitten kun tulee ne Twinkling H20 värit niin saa testailla. Voishan niitä muuhunkin testata, mutta syy tuokin ostaa. Vihreä DistressInk leimasinväri oli myös pakko saada ja sitä sitten Tatsin kanssa testailimme (kohta se ottaa omaan käyttöön vihreänkin, uskokaa pois oli se niiiin ihana). Sininen saa vielä odottaa hyllyssä. Yhden paksun vihkosen jätin myös odottamaan vielä ja jospa He-tatsi tilaa liikkeeseensä niin Silente set eyelette työkaluja niin sitten mä olen taas vähän aikaa tyytyväinen. Oli siellä niiiiin ihanii skräppipapereita, että olis tehnyt mieli ostaa kaikki.

Tässä mun ostokset:

783917.jpg
Nytpä mulla on sitten vihdoin tekstejä...tuota salkkua ei tietääkseni saa mistään askartelukaupoista Suomesta, on Panduron valikoimista naapurimaasta.

Tänään tuli taasen kivaa postiakin, kaksi korttia USA:sta, Memmun kortti ja Anun kortti. Anun kortti lähti tänään vasta matkaan kun en eilen postiin mennytkään.(linkitän nuo kortit kun ehdin)

NIIN ja MARILYN-deco tuli...ihana..yritän saada sen tehtyä mahdollisimman äkkiä, ettei ole maailmalla kovin kauaa, osallistujia on kuitenkin 20 ja Kirsi-Marja saa sen sitten kotiinkin reilusti ennen joulua, jos ei pantata decoa kauaa.

Kiva saada sitten omat perhos -ja vintage deco kotiin, ihania sivuja on varmaan tehty. Tatsi ei jaksanut ootella Vintagedecoa vaan antoi sen sivun mulle jo....IIIHANA sekin, voip olla että teen siitä taulun enkä laitakaan sitä kiinni. Esittelen sen tässä kunhan saan skannattua ja jos se nyt tuli mukaan, kun se pyöri siinä kassapöydällä...

No tässä tämä Tatsin sivu.
783971.jpg

Piti tehdä jauhelihaperunakiusaus uuniin, että saa rauhassa askarrella, eikä tarvii koko ajan ruokaa vahtia. Tulee varmaan tosi hyvää kun laitoin sinne pekoniakin ja kaksi purkkia 3juuston ruokakermaa..nam.