Kieli pitkällä odotin Arjan kortteja ei tullut vielä, no huomisellekin on kivaa odotettavaa.

Tuli silti muuta ihanaa...hitsi kun piti yksin huokailla. Ei siivoomaan nyt ehdi kun pitää heti tänne laittaa.

Iso paksu kirjekuori putkahti...jännitti ihan avata sitä.Tämmöinen ihana kasa löytyi sieltä.


721711.jpg
Jes, lempparisuklaata..mistäs tiesitte???

Avasin ensin toisen muovin ja sieltä löytyi ihana keijukortti ja upeita papereita, vellumeita, nauhaa, liskoleimasin, stanssattuja kukkia.

721719.jpg
Kortin ja paketin tekijäksi paljastui MariaH.


721737.jpg
Availin toisenkin muovin, luullen tietysti että lähettäjä on sama..mutta Arjahan minulle lupaili ruusuja kiitokseksi emoilusta ja tässähän niitä:
721746.jpg

Ihania 3D kuvia, varsinkin nuo ruusut ovat oikein herkän näköisiä -kaikki 3deet sellaisia mitä en ole edes nähnyt, tarroja, vintagekuvia, tageja, ääriviivatarraa (mulla olikin loppu nuo suorat ääiriiviivat) ja kaikkea muuta kivaa.

721759.jpg

Kiitos todella paljon molemmille näistä ihanuuksista, kaikki on sellaista mitä mulla ei ole ja värit papereissa on todella ihania. Tälläisellä hetkellä tulee viljeltyä tuota ihana sanaa, mutta kun ei muuta voi kun huokailla.
Upeat kortit olette minulle tehneet, kiitos niistäkin.

Salmiakkisuklaasta hujahti tässä sivussa puolet, mutta loput säästän ja nautin hyvän kirjan kanssa.

Mä olen vallan otettu, enkä malttais alkaa siivoilemaan...tämä kyllä inspiroi askartelutarvikkeiden siivoukseen ja lajitteluuun, että löydän kaikki ihanuudet silloin kun tarvitsen niitä.