Odotetut upeat Leonardot saapuivat vihdoin. Mukana oli myös aivan mahtava upea Marilyn, jonka Calle oli tehnyt minulle KIITOS!!! Olisi kiva kuulla tekniikka miten kortti on tehty. Toivon mukaan Calle esittelee Marilynin blogissaan tai antaa luvan julkaista.
Edit, sain luvan julkaista Marilynin:

801394.jpg

Tässä minun Leonardot:

801218.jpg
Käykääpä katsomassa linkeistä tänään saadut kortit, tosin Leonardot eivät välttämättä olle vielä kaikilla esillä, mutta muut.

Leonardot jotka sain tulivat: Calle, MrsVsop, Merja, Taava, SariIita, Millam, Oliveria ja minä itse, mulle jäi tuosta tuo alin punareunainen kortti. Kiitos kaikille!

Tänään vaihdettiin myös Tatsin kanssa pitkästä aikaa kortteja, hän sain mun Girlin ja minä kauniin Just Wanna Playn.

Tänään tuli myös Kanadasta LilyLemonin kortti  hieno Bubbles ja pientä ekstraa eli ihania papereita pieni pino.