...vai miten se meni...
Hii..kun ovikello soi, arvasin että postipojalla on jotain mikä ei mahdu luukusta. Ja sillähän oli sylin täydeltä tavaraa, Kirsi-Marjan ihanat Marilynit...eeeii en vielä paljasta. Inkclubista tuli värejä tulostimeen, toissapäivänä tilasin, nopeaa toimintaa.
Maissin iiiihanat tyttökortit tulivat myös, niitä voitte ihailla täällä.
Sitten tuli mainoksia, lehtiä ja lasku...mutta mikä parasta yksi iiiso kuori missä luki näin.

 788879.jpgTämähän oli ensimmäinen ulkomantilaukseni, joten olin tosi tohkeissani  :) Sunnuntai-iltana tein tilauksen ja maanantaina oli jo viesti sähköpostissa...että "shipped" ja nyt jo täällä.  Meillä ainakin postipojat näköjään kantavat mukanaan isommatkin lähetykset ja testaavat onko ketään kotona. Odotin ilman muuta, että postista pitää hakea. Hienoa palvelua!
Paketista löytyi kaikkea ihanaa...

edit: täältä tilasin
788883.jpg788884.jpg
Noita kukkia olen halunnut pitkään, enkä missään ole nähnyt, nuo tarratkin oli tosi ihania.
788888.jpg788890.jpg
Nämä Twinkling H2O värit oli se mitä varten alunperin aloin edes miettimään ulkomaantilausta, värit on ihan ok, vaikkei niissä ole punaista...mutta oli tosi vaikea valita kun valikoima oli niin suuri. Olen silti ihan tyytyväinen, onhan mulla muita värejä vesivärituubeissa kunnes saan näitä lisää eri värejä. Setti, jossa oli limenvihreä jäi kaihertelemaan.
788893.jpg
Tässä minulle vielä uusi tuttavuus Chalks-värit. Kävinkin jo Ihanitsessä lukemassa miten näitä kannattaa käyttää, mutta mieluusti otan neuvoja näiden suhteen ja vinkkejä jos joku on näillä paljon väritellyt. Kannattaako ostaa jotain fiksatiivia, ettei värit rapise, vai rapiseeko nää helposti pois, puuterimaisia kun ovat????
Vähän testailin molempia värejä pariin ATC-korttiin, laitan kuvaa niistä, vaikka kuva ei paljon kerro, koska niissä on ihan mun itse maalaama taustapaperi ja siinä on valkoista akryylimaalia puuvärityksen päällä, joten ei ole ihan paras mahdollinen pinta tarttumaan.