Anteeksi, että kiroilen, mutta muuta ei voinut kuin ensin kirota ja sitten tuli itku perään.
EDIT: 19.01
Menin nukkumaan puolenyön jälkeen ja kuulin kun joku auto jurnutti tuossa p-paikalla, joku yritti käynnistää jotain vanhaa kotteroa. Ukolla ja mulla on autot peräpäät vastakkain p-paikalla ja se auto mitä käynnistettiin, oli ukon auton vieressä. Katselin sitä touhua ikkunasta ja menin nukkumaan. Ukko oli herännyt yhden aikaan kovaan räsäykseen ja se em. auto oli nyt minun autoni vieressä. Jotain v..tti niin paljon, ettei oma kottero lähtenyt käyntiin, niin piti potkaista mun auton SIVUPEILI p..askaksi.

786972.jpg
786974.jpg
Toi SIVUPEILI on kyllä musta, mutta näyttää tässä hopeanväriseltä.


Olin lähdössä tosiaan sinne mökille ja Myllyynkin piti mennä. Yritin tietty soittaa ukolle ensin ja se kun ei vastannut niin Tatsillehan sitten piti kiroilla tuota hommaa. Ukko kertoi sitten, että oli herännyt yöllä ja katsonut pihalle, auton tuntomerkit on tiedossa muttei rekisterinumeroa. NO, täytynee kysellä alakerran naapureilta, se oli sellasta meteliä, että varmaan joku on jotain kuullut ja nähnyt.

Tulin kotiin ihmettelemään ja soitin poliisille sekä autohuoltoon. Auton vein sitten heti pikahuoltoon, onneksi sinne ei ole matkaa kuin noin n. 4km. Laitoin sen roikkuvan SIVUPEILIN ikkunasta sisään ja ajoin ilmastoidussa autossa huoltoon. Nopeaa ja hyvää palvelua saa Raisio Automaasta, kiitos sinne. Alle tunnissa homma oli hoidettu. menin siksi ajaksi lohduttautumaan Myllyyn, mutta en järkytykseltäni oikein osannut mitään sieltä ostaa.

Nyt on upouusi SIVUPEILI ja minä olen 107 euroa köyhempi siitä hyvästä että jollain muulla oli "hauskaa".

Maissille lähtevä kuorikin unohtui kassiin...

Blondi korjaili virheitään, siis sivupeilistä oli kyse eikä lampusta. (nauroin ihan vääränä ittelleni, että "laitoin sen roikkuvan lampun ikkunasta sisään) Ukkokin sanoo koko ajan että sivupeili ja mä hoen lamppua... :D