...ei mahda mitään, mökillä sen huomaa kun alkaa puut kellastumaan ja lehtiä putoilemaan.

887468.jpg
Puuhommia oli taas riittävästi, mä ne kyllä tehnyt mitään... Alakulman kuvassa näkyy tukkipenkit, jotka tehtiin meidän ja naapurin rajalle, jotta voi istuskella kun muutenkin tuossa jutellaan ja seisoskellaan ja pestään autoa yms. Talkoita on ollut lähes joka viikonloppu, puutalkoita, maalaustalkoita tai muuten vaan porukassa touhuilua. Meillä kyllä naapurisopu on erinomainen mökillä, autetaan puolin ja toisin, vaikka välillä tuntuu että liikaakin ollaan porukoissa. Minä vetäydyn sitten vaan itekseni mökkiin kun siltä tuntuu, lauantaina melkeinpä olin sisällä, kun muut istuskelivat pihalla. Olen viikolla niin paljon puhelimessa ja ihmisten kanssa tekemisissä, että mieluusti olen ihan rauhassa mökillä, tosin kyllä on silti kivaa että seuraakin on tarvittaessa.
887485.jpg
Punaisen salominsolmuhuivin tein lauantaina, lanka on kivaa italialaista Melodylankaa, jossa on villaa ja acryylia ja sitten vielä jotain muuta mitä en muista. Mukana kulkee ohutta sifonkityyppistä nauhaa. Jälki on siten hieman epätasainen, mutta ei ollut paha virkata vaikka aluksi luulin. Kiitos Tarjuskalle tästä, sain palkinnoksi 2 kerää hänen blogiarpajaisissaan.
887492.jpg
Valkoinen huivi on vähän isompi, sen tein loppuun lauantaina, ehkä jotain 3 kerrosta. Hapsut puuttuu vielä molemmista huiveista. Valkoinen on nallelankaa ja siihen meni jotain 150g ja punaiseen 100g.
Mustan huivin aloitin lauantai-iltana.

Mulle on tulossa parin viikon sisällä lukulasit ja tulee tarpeeseen. En näe kunnolla lukea enkä askarrella, lasit mitkä mulla on, niillä näkee kauas hyvin muttei lähelle. Virkkaus onnistui hyvin, mutta piti istua sen verran lähellä telkkaria, että näki lukea tekstin ilman laseja. Mökin töllötin on aika pieni, joten sohvalta ei tahdo mun silmiin teksti näkyä, kotona näkyy ihan hyvin ilman laseja.