..justiinsa saavuin ja olipa rankka reissu. Onneksi lähdettiin jo eilen illalla, että sai yön nukkua hotellissa ja oltiin aamulla ajoissa paikalla.

Ihanaa postia oli saapunut:

913558.jpg
Portugalista Carlalta tuli ihana kasa kaikkea ihanaa. Tässä kävi sellainen hassu juttu, että tuossa kuvassa alimmaisena olevat lehdet ja tagit oli aseteltu niin kuvaan, että luulin siinä olevan hienosti aseteltu ATC-kortti. Minäpä sitten ehdotin korttini vaihtoa siihen "korttiin" ja sain tälläisen pinon tavaraa, sitä oli kyllä enempi kuin siinä kuvassa...nyt mua kyllä nolottaa hieman..etsin korttia tuosta pinosta ja ihmettelin, kunnes tarkistin Flickristä. Voi mua ääliötä...no täytyypä tehdä parit PinUpit vielä korvaukseksi...

913565.jpg
Äidin serkku oli tehnyt ihanana yllärinä mulle hienon synttärikortin. Lähetin hänelle tuossa viime syksynä materiaaleja ja 3D-oppaan, kun kuulin äidiltä, että hänkin on myös innokas askartelija. Häntä en ole nähnyt kuin joskus yli 30vuotta sitten ja ihmettelen miten muisti synttärit, koska mutsi ei ollut kertonut. Taitaa olla samanlainen kuin minä, että laittaa ylös kaikkien synttärit...mulla tosin on se homma vähän jäänyt.
Vasemmanpuoleisen ATC-kortin sain Maisakaarinalta ja oikealla olevan LilyLemonilta Californiasta.

ILMOITUSASIAA:

Mulle saapunut Salamanderin kirjanen valmistuu viikonloppuna sekä myös Junipan "Hippikukkaisdeco".

Viken deco on tulossa ja senkin yritän saada pian valmiiksi.