Eksyin tässä pari iltaa sitten Paperikeiju nettikauppaan ihan vaan kurkistelemaan, mitä siellä on. Sieltähän löytyi ATC juttuja, vaikka mitä ja just sellasia MITÄ OLEN AINA HALUNNUT. Tilaushan siinä tuli tehtyä sen kummemmin ajattelematta, onneksi huomasin, että Turun seudulla on mahdollisuus nämä hakea ja kun oli lyhyt matka n.7km niin minähän polkaisin pikkumustan käyntiin ja hain ne kauppareissulla Paperikeijun luota.

1152887.jpg
Ylhäällä on himoitsemiani mittanauhoja,vasemmalla tekstitarroja (olen äärimmäisen huono keksimään tekstejä).Oikealla Victorian dressmaker leimapakkaus, aivan IHANA. Ostin myös Mother Goose arkin, nyt minulla onkin kokonainen. Blogitapaamisessa Heta&Sammakossa meillä oli ilo ostaa sellaisia juttuja, mitä ei nettikauppaan tullut myyntiin ja tuo Mother Goose arkki oli yksi niistä, silloin jaoimme sen puoliksi Maissin kanssa. . Muutama muu arkki on jäänyt piiloon, ainakin kirjaimia siellä on ja se Mother Goose arkki sekä Bingo arkki. Kyllä näillä taas vähän aikaa pärjää. Kuten huomaatte olen ihan heikkona näihin ATC-kortteihin sopiviin kuviin yms. Onneksi on muutama päivä vapaata, menee joulu mukavasti. Olin jo huolissani, että miten saan aikani kulumaan.