Minulle on pukattu ainakin 3 haastetta, Heliltä, Tarjuskalta ja Teija-Tiinalta.
Perehdyn niihin kaikkiin ehkäpä vielä tänään kun joudan...

Nyt täytyy ensin käydä Maskussa katsomassa/hakemassa mulle sellainen lipasto tämän askartelutietsikkapöydän jatkeeksi. Olen vallannut tämän olohuoneen nurkan niin, että meinaa itseltäkin hermot mennä. Jospa sais vähän jotain tavaroita ojennukseen ja omille paikoilleen...ei ne varmaan palaudu koskaan omille paikoilleen, mutta onpahan joku paikka mihin tunkea.
Sitten taas avataan tuskassa kaikki laatikot ja ihmetellään että, mihin he....iin mä olen sen ja sen taas pistänyt.
Muutama juttu on edelleen hukassa. Esim A4kokoa oleva pahvikuori, jossa on 10 canvasarkkia joihin voi tulostaa ja jälki on kankaallepainetun näköistä.
En edes ehtinyt kokeilla niitä kun hävitin ne tänne kaaokseen.

En osta mitään kallista...Sotkassa näin sopivan 5 laatikkoa 90 korkea ja 47 cm leveä ja 40euroa... saa kelvata ellei muuta löydy.