Mulle ei vielä tullut SATCy paketti, mutta varmaankin maanantaina putkahtaa. Olisi se ollut kiva tietty tänään saada, kun moni muukin on saanut, mutta tuo posti ei aina ole niin nopea kuin olettaa. Kärsivällisesti oottaa hän täällä  joten nou hätä...lomakin alkoi, joten jos ja kun se maanantaina putkahtaa tuolta luukusta..olen heti kärppänä aukomassa sitä ja sitten saan osoitteen, johon nuo kolme ATCeeta postitan Oli tosi kivat materiaalit ja tykkäsin itse noista korteista, jos ei tarttis SATCYlle niitä lähettää en laittaisi vaihtoon vaan pitäisin itse. Kummasti sitä joskus kiintyy itse tekemiinsä kortteihin...olenko outo.???

Pitäiskös tähän laittaa kuva mitä itse lähetin mun SATCYlle eilen, hän kun tuossa ehti jo kiitelläkin.
1334885.jpg
Violette Stickersin tarroja, sydän haaraniittejä tietenkin sinisiä Esterin lempiväriä. Heta&Sammakon uutuksia vasemmalla ATCkorttipohjia jossa painatus valmiina, ihanan jämäkkää pahvia. Skräppipaperia pari arkkia ja tuon kissa MOOkortin takana on nimeni, tein kaksi noita kissoja ja toisen jätin itselleni. Ruusukotelo on tehty tuota MOOkorttia varten.Tuo vihreärusettinen kissakortti on minun ja Esteri sai punarusettisen :D
Kuurankukan Esterille olin siis itse SATCY. Oli tosi mukavaa tämä SATCY rinki, Suuret kiitokset SANDYLLE tämän järjestämisestä.

Puran kuvat kamerasta ja palaan pian kuvittamaan tätä.