Osallistuin tähän Viken toiseenkin Mucha decoon.

1380026.jpg
Minulla oli kortti numero 4 ja nyt se täyttää tältä. Kortissa on käytetty Yuzen paperia sekä "kultanahkaa" (mun keksimä nimitys nahantuntuiselle paperille), tarra on Heartwarming Vintage sarjaa.
Paperit on Heta&Sammakosta, tarraa en muista mistä olen ostanut.
Deco lähtee huomenna Nappikapan Jaanalle.

Messuillakin tuli oltua muutama tunti, yritin autella hieman Heta&Sammakon pisteessä. Kivasti kävi porukkaa. Servettitekniikasta oltiin kiinnostuneita, liekö suurin syy TurkuTeeveen juttu Hetasta ja Decoupagesta. Tildatkin näytti kiinnostavan, mutta Heta-täti varmaan kertoo enempi messukuulumisia kunhan jaksaa ja joutaa.

Blogituttujakin näin ainakin kaksi ihan livenä, Alican ja Helin..olipa mukava tavata teidät. Alican kanssa vaihdettiin kortit, minä sain Alican ihanan In my Garden kortin ja Alica sai minun I wish you joy-kortin.

Kävin kyllä kiertelemässä ja katselemassa, mutta en oikein jaksanut keskittyä muihin myyntipisteisiin. Naapuripisteestä ostin kyllä laudeharjan, millä saa mökin saunan lauteet pestyä, kohtahan sekin urakka on edessä.

Huomenna postia lähtee kotimaahan ja ulkomaille monta kuorta. Pariin tarvitsisin vielä osoitteet, mutta ei ole kuulunut...PIKIn decoon ja Nappikapan ATCrenkaaseen.