Lomantynkä on sitten lopuillaan ja huomenna duuniin, ihan kiva mennä... vaikka tiedän, että siellä odottaa miljoona asiaa, jotka pitää tehdä.

Viikonloppu oli sateinen, joten oli oiva tilaisuus tehdä kortteja kun niitä on töissä kovasti kyselty. Ekat kortit meni heti naapurille, mutta tein niitä lisää kun ei huvittanut ulkona sateessa käkkiä.

1567374.jpg
Tässä korttisatoa jota olen saanut aikaiseksi. Pakkasin tuo kollaasin, joten eihän tuosta mitään kunnolla näy, laitankin tähän isompia kuvia.
1567388.jpg
Simppeleitä kortteja, niillä tarvikkeilla joita olin mökille ottanut mukaan.
1567405.jpg
Onnea tekstejä puuttuu vielä joistakin korteista.
1567409.jpg
1567415.jpg
1567418.jpg
1567423.jpg

Oli ihan hauska taas pitkästä aikaa leikellä 3D-kuvia ja tehdä näitä kortteja. Meinaan kyllä tehdä noita Vintagetyylisiä korttejakin, mutta ne vievät sitten jo enemmän aikaa ja vaivaa kuin nämä. Blogeissa on paljon todella kauniita leimakuvakortteja Magnoliaa sun muuta, mutta en ole oikein innostunut niitä tekemään, ihailen vaan. Edelleenkin mua Magnoliakuvissa häiritsee se, että niillä ei ole suuta eikä hiuksia kaikilla, jää jotenkin keskeneräinen vaikutelma. Hienoja kortteja silti niistä saa aikaiseksi, kuka vaan jaksaa väritellä kuvia. Olen itse jotenkin hurahtanut aivan täysin tuohon Vintageen. Hyvä, että meille kaikille riittää mielenkiinnon kohteita. (ihan kuin olisin aiemminkin kirjoittanut samasta aiheesta...ehkä olen ehkä en...)

Tein pari ATC-korttiakin, mutta siitä teen oman postauksen.